دسته‌بندی نشده

پرده الان چی مده ؟ راهنمای خرید پرده ۲۰۲۴

الان پرده چی مده

هدف از خرید پرده، به زیبایی و کارایی فضا، اضافه کردن است. انتخاب پرده هایی که با سبک دکوراسیون منزل شما هماهنگ باشند و همچنین نیازهای نورپردازی، حریم خصوصی و جلوگیری از اتلاف گرما و سرما را برطرف کنند، بسیار مهم است. در این راهنما، به مواردی که باید در خرید پرده لحاظ شوند می پردازیم و سپس به این سوال پاسخ می دهیم که الان پرده چی مده؟

نکات مهم خرید پرده جدید 2024

۱. تطابق با سبک دکوراسیون:

   برای ایجاد هماهنگی در داخل منزل، انتخاب پرده ها باید با سبک دکوراسیون مطابقت داشته باشد. برای مثال، پرده های حریر یا مخمل برای دکوراسیون‌های کلاسیک و پرده های ساده با رنگ‌های خنثی برای مدل های مدرن مناسب است.

۲. توجه به کاربرد پرده:

   نوع پرده باید با فضای مورد نظر هماهنگ باشد. برای مثال، پرده های پذیرایی نیاز به شیکی و زیبایی دارند، در حالی که پرده های اتاق خواب باید به خوبی از نور محافظت کنند.

۳. انتخاب جنس پرده:

   هر جنس پرده مزایا و معایب خاص خود را دارد. برای مثال، پرده های حریر نور را به خوبی عبور می‌دهند، در حالی که پرده های مخمل نور را کاهش می‌دهند.

۴. مدل پرده:

   انتخاب مدل پرده باید با سلیقه شما و سبک دکوراسیون خانه تان همخوانی داشته باشد. معمولا پرفروش ترین مدل های پرده، پرده پانچی، پرده های جدید حریر و پرده مخمل می باشند.

۵. در نظر گرفتن قیمت:

   قیمت پرده بستگی به جنس، مدل و برند آن دارد. باید با توجه به بودجه خود، گزینه مناسب را انتخاب کنید. در دیجی فابریک تنها با ۶۴۸ هزار تومان می توانید یک پرده خریداری کنید. البته این قیمت تا ۳ ملیون و ۳۰۰ هزار تومان متغییر است.

مدل های جدید پرده در سال ۲۰۲۴

   در سال جاری، مدل های جدیدی از پرده ها وجود دارد که می تواند به دکوراسیون خانه شما جلوه ای ویژه ببخشد. این مدل ها شامل پرده های طرح دار، مخملی، زبرا، شید و بامبو هستند. بیایید با هم نگاهی به پرفروش ترین پرده های موجود در فروشگاه دیجی فابریک بیاندازیم تا بدانیم چه پرده هایی در سال جدید مد هستند.

  • پرده چاپی طرح برندهای مختلف

پرده هایی با طرح برند های معروف خارجی همیشه در اولویت خرید می باشند. برای مثال پرده هایی با طرح ورساچ، آدیداس و یا نایک. بیشتر از این پرده ها در اتاق خواب استفاده می شود.

  • پرده هایی با چاپ ورزشی
پرده طرح مسی و رونالدو

پرده هایی با طرح های فوتبالی و عکس تیم محبوب افراد و همینطور بازیکنان بزرگ فوتبال مانند پرده با چاپ لیونل مسی، پرد ه طرح کریستین رونالدو و … از محبوبیت بالایی برخوردار هستند. این گزینه مناسب ترین پرده برای اتاق کودکان و نوجوانان به شمار می رود.

  • پرده با نقش های طبیعی
پرده طرح گل

مناسب ترین پرده برای پذیرایی یا نشیمن مهمان ها کدام است؟ پرد هایی با تصویر گل و یا سنگ های طبیعی می تواند در کنار آرامش، زیبایی را برای منزل شما به ارمغان بیاورد. در دیجی فابریک انواع پرده با چاپ و نقش های طبیعت موجود می باشد.

  • پرده های ساده و چشم نواز
پرده ساده دو رنگ

پرده های ساده همواره یک گزینه برای خرید پرده مد روز می باشند. سادگی هیچ وقت از مد نمی افتد! پرده ساده می تواند تک رنگ و یا چند رنگ باشد. برای فضاهای کوچک تر بهتر است از پرده ساده رنگ روشن استفاده کنید. در فضاهای بسیار بزرگ نیز رنگ های تیره، هارمونی و یک دستی بیشتری ایجاد می کنند.

جمع بندی

خرید پرده مدل جدید همواره یکی از چالش های طراحی دکوراسیون منزل است. در این مقاله با جدیدترین پرده های روز در ایران آشنا شدیم و به این سوال پاسح دادیم که چه پرده ای در حال حاضر مد است. برای دیدن تمامی انواع پرده ها در جنس های مختلف به دسته بندی پرده در سایت دیجی فابریک مراجعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *