دسته‌بندی نشده

روتختی رو با چی ست کنم؟

آیا تا به حال این سوال را از خود پرسیده اید که روتختی رو با چی ست کنم؟ در واقع انتخاب روتختی شاید در ظاهر امری ساده به نظر برسد اما با توجه به عوامل مختلفی مانند مدل ها، برند ها و رنگ های متنوع روتختی که در بازار وجود دارد، انتخاب این محصولات می تواند نسبتا دشوار باشد و شما را دچار سردرگمی کند. از طرفی بهره گیری از روتختی می تواند فواید و مزایای بسیاری داشته باشد.

 تنظیم دمای بدن یکی از این موارد است. برای نمونه، بهره گیری از روتختی پشمی می تواند برای فصل زمستان مناسب باشد، از طرفی استفاده از روتختی های نخی برای فصل گرم سال مناسب است. در نهایت برای پاسخ به این سوال که روتختی رو با چی ست کنم؟ جنبه های مختلف این موضوع را مورد بررسی قرار داده ایم که با مطالعه آن می توانید انتخاب بهتری داشته باشید.

ست کردن روتختی با پرده اتاق خواب

انتخاب و تعیین روتختی مناسب که با پرده اتاق خواب از نظر رنگ و طرح هماهنگ باشد نقش مهمی در ایجاد فضایی آرامش بخش در اتاق خواهد داشت. در حقیقت ست کردن روتختی با پرده اتاق خواب به معنی انتخاب روتختی با توجه به رنگ، مدل و جنس مناسب است، به شکلی که این موارد با پرده اتاق خواب همخوانی داشته باشند.

به عنوان مثال، زمانی که از رنگ آبی در پرده ها استفاده شده است، بهتر است روتختی نیز با توجه به همین رنگ انتخاب شود و بقیه وسایل را نیز با توجه به رنگ های مکمل مانند سفید انتخاب کنید. همه این موارد باعث می شود تا فضا از نظر بصری زیبا تر شود.

ست روتختی با پرده اتاق خواب

ست کردن روتختی بر اساس رنگ دیوار اتاق خواب

ست کردن روتختی بر اساس رنگ دیوار اتاق خواب نیز همانند ست کردن آن با پرده اتاق حائز اهمیت می باشد. به طور کلی ست کردن روتختی با رنگ دیوار ها به صرفه تر و ارزان تر از ست کردن روتختی با رنگ کاغذ دیواری خواهد بود. همچنین در صورتی که دیوار ها دارای رنگ خنثی باشند، کار شما راحت تر است.

 بهتر است از رنگ های مکمل برای این کار بهره بگیرید. برای نمونه، اگر رنگ دیوار اتاق شما تیره است، از روتختی روشن استفاده کنید. اینگونه می توانید فضا را دلبازتر کنید. در حالی که اگر از رو تختی تیره، برای اتاقی که رنگ دیوار های آن تیره است، بهره بگیرید، فضا دلگیر خواهد شد.

ست روتختی بر اساس دکوراسیون اتاق

توجه داشته باشید که انتخاب روتختی با طرح و جنس مناسب می تواند در دکوراسیون اتاق خواب نیز تأثیر گذار باشد. به شکلی که انتخاب روتختی با مدل یا طرحی که با بقیه عناصر و اجزای اتاق مانند مبلمان هماهنگ باشد، فضایی دلپذیر و دلچسب ایجاد می کند. همچنین اگر دکوراسیون اتاق مورد نظر امروزی و مدرن است، روتختی خود را از میان سبک های مدرن انتخاب کنید.

ست کردن روتختی با فرش اتاق

از موارد دیگری که می توان در انتخاب روتختی به آن اشاره داشت، طرح فرش است. در واقع ست کردن روتختی با فرش اتاق نیز در حال و هوای کلی اتاق مؤثر است. در این مورد هم مانند موارد ذکر شده، بهتر است از رنگ های مکمل بهره گرفته شود تا از نظر بصری اجزای اتاق دارای هماهنگ باشند.

خرید ست روتختی و پرده از دیجی فابریک

همانطور که اشاره شد، ست روتختی توسط برند های مختلف در طرح ها، رنگ ها و اندازه های متفاوت تولید و در بازار عرضه می شود که هر کدام قیمت مخصوص خود را داراست. دیجی فابریک یکی از تولید کنندگانی است که با سابقه بالا در این زمینه مشغول به فعالیت است. این مجموعه محصولاتی مانند روتختی یک نفره و روتختی دونفره، کاور فرش، پرده های تصویری، پادری و … را تولید و به بازار عرضه می کند. می توانید این محصولات را در سایت دیجی فابریک مشاهده و خریداری نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *